Menü

Vállalkozási és bérügyintéző

OKJ szám: 54 344 02 ÚJ OKJ KÉPZÉS E:000384/2014/A028 Szakképesítés

Beiratkozás


Az OKJ-s képzéseinkre és tanfolyamainkra
beiratkozhat minden héten:
kedden 17-19 óráig vagy
telefonon egyeztetett időpontban
Oktató Központunk címe:
1081. Bp. Kiss József u. 8. fszt. 5. 23-as csengő 

Püspöki István
Elérhetőség: 06-20-44-77-511

Beiratkozáshoz szükséges: 

  • Érettségi bizonyítvány + 2db. fénymásolata
  • Egészségügyi alkalmassági igazolás
  • Az OKJ tanfolyam díjának első részlete

Kezdési időpontok


Tanfolyamaink kezdési időpontjai:

  • 2017. Február 28.
  • 2017. Március 28.
  • 2017. Április 25.
  • 2017. Május 30.
  • 2017. Június 27.
  • 2017. Augusztus 29.
  • 2017. Szeptember 26.
  • 2017. Október 31.
  • 2017. November 28.
  • 2018. Január 30.

A Vállalkozási és bérügyintéző  okj tanfolyam ideje: 2 tanítási félév
A Vállalkozási és bérügyintéző  tanfolyam díja: 550.000- Ft.
Okj vizsgadíj: 80.000.-Ft /Befizetendő a vizsgára jelentkezéskor!/

Egy összegben történő befizetés esetén 10.000.-Ft kedvezményt adunk.

Kamatmentes részletfizetési lehetőség a tanfolyam ideje alatt!

FEOR száma: 3611,4122,3614,4112,4123,4136,4131

A Vállalkozási és bérügyintéző szakképesítés munkaterületének rövid leírása:
A vállalkozási és bérügyintéző közreműködik a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában. Alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában. Ellátja a bérszámfejtéssel- és társadalombiztosítással kapcsolatos feladatokat. A munkavállalókkal kapcsolatos bér- és társadalombiztosítási ügyeket intézi, a nyilvántartásokat vezeti. Vezeti a biztosítottak társadalombiztosítási lapjait, nyilvántartja a kifizetett ellátásokat, adatokat, igazolásokat küld az illetékes társadalombiztosítási szerveknek.
A szakképesítéssel rendelkező képes:

  • a kis-és középvállalkozások (kkv.) működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatokat átlátni, és munkája során a kapcsolódó adminisztratív feladatokat ellátni
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében
  • előkészíteni és részt venni a pénzforgalom és hitelezési feladatok kapcsolódó adminisztrációjában
  • vezetni a pénzügyi-, és adónyilvántartásokat, valamint határidőre teljesíteni a kapcsolódó kötelezettségeket
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban
  • részt venni a beruházás-, felújítás-, pályázat- és feladatfinanszírozásban
  • vezetni a pénzügyi és gazdasági folyamatokhoz kapcsolódó analitikus nyilvántartásokat
  • ellátni a kis-és középvállalkozások (kkv.) könyvelési, beszámolási, ellenőrzési feladatokhoz kapcsolódó teendőket
  • részt venni a költségszámításokban, a leltározásban és az ehhez kapcsolódó feladatok megszervezésében
  • közreműködni az értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátásában
  • nyilvántartani a megrendeléseket és szerződéseket
  • egyeztetni a bejövő és kimenő számlákat
  • közreműködni a rendelkezésre álló statisztikai információk birtokában a vállalkozás üzleti terv fejezeteinek elkészítésében
  • vezetni az egészség- és társadalombiztosítással kapcsolatos nyilvántartásokat
  • ellátni a munkaügyi nyilvántartások alapján a bérekkel kapcsolatos adminisztrációs (bérszámfejtés, adó- és járulék-nyilvántartás, stb.) feladatokat
  • közreműködni a munkavállalók munkaviszonyának létesítésével, megszüntetésével kapcsolatosan
  • értelmezni és kitölteni a bér- és társadalombiztosítási nyomtatványokat
  • használni a pénzforgalmi számítógépes programcsomagot
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni

A Vállalkozási és bérügyintéző okj képzési modulok:
11504-16 Gazdálkodási alaptevékenység ellátása
11506-16 Vállalkozásfinanszírozási és adózási feladatok
10151-16 Bérügyi szakfeladatok ellátása
10152-16 Kis- és középvállalkozások gazdálkodási feladatai
10153-16 Könyvvezetési feladatok
10154-16 Munkaerő-gazdálkodás
10155-16 Társadalombiztosítási szakfeladatok ellátása
11498-12 Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)
11499-12 Foglalkoztatás II.

A Vállalkozási és bérügyintéző vizsgáról:
A  Vállalkozási és bérügyintéző okj szakképző vizsgára bocsátás feltétele a sikeres modulzáró vizsga, mely szóbeli, írásbeli és gyakorlati részt egyaránt tartalmaz. A képzésre vizsgagaranciát vállalunk!

A Vállalkozási és bérügyintéző  bizonyítványról:
A Vállalkozási és bérügyintéző okj tanfolyam sikeres elvégzése után a Résztvevők államilag elismert Vállalkozási és bérügyintéző bizonyítványt kapnak. EUROPASS a vizsga után  igényelhető!

Várjuk szeretettel a vállalkozási és bérügyintéző képzésünkön!!!!